All Retail
Опубліковано

Coca-Cola тестує автомат для розливу пляшок

Coca-Cola запустила в Швеції пілотні рішення по самостійному наповненню пляшок напоєм бренду.

Тести проводяться в Стокгольмі в продуктовому магазині PBX. Споживачі можуть придбати багаторазові ємності для напоїв або наповнити свої власні пляшки. Всього в асортименті більше 60 смаків напоїв від декількох брендів, таких як Coca-Cola, Fanta, Sprite, FuzeTea і Smartwater.

Як повідомляє PS.pl, в 2020 році Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) анонсувала кліматичну стратегію, спрямовану на досягнення нульових викидів парникових газів до 2040 року. Група вважає, що повторне використання упаковки зіграє ключову роль у досягненні цієї мети.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або