All Retail
Опубліковано

Наприкінці 2022 року YouTube матиме функцію телемагазину

YouTube впровадить функцію телемагазину з можливістю прямого продажу з відеороликів та прямих ефірів до кінця 2022 року, заявив директор з продуктів YouTube Ніл Мохан.

Нову функцію на YouTube представили у лютому минулого року. У липні 2021 року платформа розпочала бета-тестування проекту. Пілотні запуски були визнані успішними, настав час масштабувати проект — пише belretail.by

У листопаді в рамках онлайн-івенту YouTube Holiday Stream and Shop цілий тиждень продавали товари з відеороликів, опублікованих на майданчику. На заході представляли товари компаній Samsung Electronics, Verizon та Walmart.

У планах YouTube також є розвиток нових сервісів на основі технологій NFT, які відкриють користувачам нові можливості для заробітку.

Крім того, сервіс оголосив про плани розвивати напрямок коротких відео Shorts. Це дозволить компанії скласти конкуренцію TikTok та Instagram у боротьбі за любителів таких роликів. Цікаво, що у таких відеороликах теж можна буде продавати товари.

Планується, що телемагазин дозволить продавцям «наблизити» свій товар до покупців, адже людям навіть не потрібно переходити за посиланнями для пошуку бажаної речі. Зробити замовлення можна буде просто натиснувши на іконку кошика в лівому нижньому кутку екрана.

Кордон між традиційною та онлайн-торгівлею розмивається як ніколи, вважає віце-президент Google з рішень для рекламних та медійних агенцій Тара Волперт Леві. Згідно із дослідженням, яке провів інтернет-гігант, 89% глядачів згодні з тим, що порадам YouTube-блогерів варто довіряти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або