All Retail
Опубліковано

Покупка в один клік: Фокстрот випустив мобільний додаток

Теги:
Фокстрот

Мобільний додаток дозволяє максимально швидко, комфортно та ефективно взаємодіяти клієнту з брендом. Елементи гейміфікації додають фану та приємні «плюшки» від Фокстрот.

Найбільший ритейлер у сегменті побутової техніки та електроніки презентував нативний мобільний додаток, створений для iOS та Android. Його запуск у компанії називають черговим кроком у розвитку омніканальної стратегії та посилення позицій у діджиталі. Важливу роль зіграло збільшення кількості користувачів мобільних пристроїв у загальній структурі онлайн-трафіку.

Мобільний додаток Foxtrot вже доступний в AppStoreта GooglePlay.

— За останні два роки частка мобільного трафіку на foxtrot.ua сягнула 70%. Очевидно, що клієнту зручніше робити покупки не на ПК або через браузер у смартфоні, а мати доступ до магазину в один клік. Тому необхідність розвитку програми з акцентом на mobilefirst та включення її до загальної екосистеми бренду Фокстрот назріла давно. Ми впевнені, що користувачі гідно оцінять зручний функціонал та унікальні фічі програми, які заготовлені для кожного індивідуально, — розповів Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор компанії.

Головні переваги програми Foxtrot

1. Зручний та зрозумілий інтерфейс з персональними налаштуваннями, синхронізація з усіма можливими платіжними інструментами, сервісами геолокації, функціональним особистим кабінетом.

2. Спрощений каталог з картками товарів та безліччю фільтрів, швидка обробка запитів.

3. Кешбек, бонуси за покупки, легкість та фановість.

Нативність програми дає можливість інтегруватися з можливостями кожної з операційних систем, що забезпечує коректну та швидку роботу на двох типах пристроїв,. Наприклад, отримувати push-повідомлення, синхронізуватися з календарем, адресною книгою тощо.

Топові та унікальні фічі нової програми

— Люди використовують багато додатків для того, щоб спростити низку дій у досягненні своїх цілей. Тому, перш ніж почати проектувати дизайн, ми продумали, яку цінність нестиме наша програма і який результат отримає користувач, — додала Марина Савчук, менеджер з розвитку мобільного додатку. — Зокрема, важливо було забезпечити, щоб дії, що часто виконуються, вимагали мінімум зусиль; зробили процес покупки простим, швидким та зрозумілим. І ще одним із важливих завдань було створити у додатку емоційну атмосферу. Думаю, у нас все вийшло. Однак, це не фінал — найцікавіше ще попереду.

  • реалізовано зручний каталог товарів — один клік від завантаження сторінки товару до покупки;
  • оптимізовано сторінку акцій;
  • у картці товару основна інформація виділена одному екрані, а в розділі «Список товарів» користувач може налаштувати картки під свої переваги. На сайті такої можливості немає;
  • геолокація: у додатку Foxtrot при оформленні замовлення програма визначає найближчий магазин, де можна забрати товар, а також дозволяє додати та запам’ятати адресу доставки;
  • гейміфікація та фан — за певні дії користувач заробляє бейджі та плюшки до них, а в категоріях товарів з’являється розважальний контент із жартами;
  • додано свайп «у вибране», «видалити» та можливість відновити вибраний товар зі сміттєвого кошика протягом 24 годин.

У Фокстрот додали, що програма розвиватиметься разом з онлайн-платформою foxtrot.ua, з поступовим перерозподілом трафіку на користь мобайла.

Зазначимо, два роки тому компанія запустила нову версію сайту інтернет-магазину, зробивши її більш адаптивною, комфортною та ефективною для клієнтів За цей час його відвідуваність зросла вдвічі — з 5,5 до 11-12 млн. на місяць, частка інтернет-продажів збільшилася з 10,2% до 21%, а конверсія зросла на 37% порівняно з попередньою версією сайту.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або