All Retail
Опубліковано

Після заборони реклами фаст-фуду в транспорті Лондона знизилося його споживання

Теги:
AR ексклюзив
фаст-фуд
Фото:
Malls.com

Через заборону уряду на рекламу в громадському транспорті продажі нездорової їжі в Лондоні значно впали. За даними Лондонської школи гігієни та медицини, споживання нездорової їжі зменшилося в середньому на 6,7%.

За даними PLOS Medicine, кількість споживаних жирів щотижня зменшилася на 6,5%, насичених жирів — на 7,3%, а цукру — на 10%. Згідно з дослідженням, середня сім’я почала купувати на 19,4% менше солодощів, а середній споживач купував менше двох з половиною плиток шоколаду на тиждень.

У 2019 році мерія Лондона заборонила рекламу продуктів з високим вмістом жиру, солі та цукру в громадському транспорті. На сьогоднішній день заходи діють в автобусах, метро, ​​​​таксі та на зупинках громадського транспорту.

Дані опублікованого дослідження базуються на п’яти мільйонах покупок, які лондонці зробили до та після заборони. Дані включають лише операції в роздрібних магазинах і не враховують витрати мешканців у закладах громадського харчування, у тому числі на винос.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або