All Retail
Опубліковано

В Хорватії рітейлери не будуть підвищувати націнку після зниження ПДВ на продукти

Теги:
AR ексклюзив
Фото:
lenta.ua

Рітейлери не будуть підвищувати свої націнки в Хорватії, а ціни на продукти харчування знизяться, повідомляє у п’ятницю щоденник Večernji List із посиланням на мережу супермаркетів Lidl, яка оголосила про зниження цін уже в березні, за місяць до рішення уряду знизити ставки ПДВ.

Ціни на всі категорії, для яких уряд вирішив знизити ПДВ, безумовно, знизяться. Роздрібні торговці не будуть збільшувати свою маржу, тому що ніхто не може дозволити собі бути дорожчою мережею за своїх конкурентів, а коли націнки залишаться стабільними, ціни знизяться на різницю в ПДВ, сказав президент правління роздрібної мережі супермаркетів NTL Мартін Евачич.

Заходи уряду, оголошені на початку цього тижня, передбачають зниження ПДВ з 1 квітня з 13% до 5% на свіже м’ясо та рибу, яйця, фрукти, овочі, харчову олію, сало, дитяче харчування, а також деякі напродовольчі товари, а ПДВ на масло та маргарин зменшиться з 25% до 5%.

Евачич, який є президентом Асоціації роздрібних торговців Хорватської асоціації роботодавців (HUP), підкреслив, що концентрація рітейлу на хорватському ринку занадто висока і що споживачі стежать за тим, як вони витрачають гроші. Нижчий ПДВ означатиме зменшення надходжень до бюджету, однак із нижчими цінами попит може бути більшим, що може компенсувати ефект зниження надходжень та забезпечити той самий прибуток для роздрібних торговців.

Деякі роздрібні торговці оголосили, що в березні ціни на борошно та хліб можуть знову зрости в середньому на 10%, тому ми ще не побачимо, чи дозволять деякі заходи уряду запобігти цьому підвищенню, каже Евачич.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або