All Retail
Опубліковано

Виробник Nutella та Kinder відкриває власний інтернет-магазин

Концерн Ferrero, виробник, серед іншого Nutellа, візьме під контроль онлайн-продажі деяких своїх продуктів, запустивши власний інтернет-магазин в Італії.

Інтернет-магазин Ferrero пропонуватиме продукцію під брендами Nutella та Kinder, повідомляє німецький журнал Lebensmittel Zeitung. Новий канал збуту є частиною багатоканальної стратегії концерну Ferrero. На даний момент пропозиція інтернет-магазину буде доступна лише в Італії.

Поки невідомо, чи вирішить Ferrero запустити інтернет-магазин на ринках інших європейських країн, — пише WH.pl

Перед складними ціновими переговорами в останні місяці запуск власного інтернет-магазину Ferrero є сигналом для великих мереж супермаркетів. У жовтні з полиць бельгійської мережі супермаркетів Colruyt зникли банки Nutella, оскільки обидві сторони не змогли домовитись про ціну.

Тим часом бельгійська газета De Tijd повідомляє, що минулого фінансового року, який тривав до кінця серпня, кондитерська група отримала чистий прибуток у розмірі 988 млн. євро, збільшившись як мінімум на 64%. Оборот групи у розмірі 12,7 млрд. євро зріс на 3,4%, порівняно з попереднім роком.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або