All Retail
Опубліковано

Бренд Фокстрот долучився до інформаційної кампанії «Збережи пальне для перемоги» мережі АЗК WOG

Теги:
Фокстрот
WOG
Фото:
https://retailers.ua

Мережа Фокстрот, як одна з найбільших мереж електроніки та побутової техніки, що продовжує бізнес під час війни, підтримала ініціативу мережі АЗК WOG щодо відповідального споживання пального.

В умовах воєнного часу в Україні, коли фактично повністю змінені джерела постачання пального, вибудовуються нові логістичні ланцюги, і це все на тлі цілеспрямованого руйнування агресором паливної інфраструктури, постало питання відповідального ставлення до використання нафтопродуктів серед населення. Саме тому мережа Фокстрот, як одна з найбільших мереж електроніки та побутової техніки, що продовжує бізнес під час війни, підтримала ініціативу мережі АЗК WOG щодо відповідального споживання пального.

Інформаційну кампанію запущено в соціальних мережах, на сайті та в роздрібних магазинах ритейлера. Її мета — стимулювати водіїв свідомо ставитися до користування власним авто, щоб зберегти пальне для транспорту захисників, медиків, ДСНС, аграріїв, численних служб і компаній, що забезпечують комфорт й безпеку українців.

"За мирного життя ми всі звикли до того, що найнеобхідніші речі у нас під рукою. В будь-який час доби можна було придбати продукти, замовити послугу чи заправити авто. Однак війна внесла свої корективи, обмежила доступ до звичних благ, тому в такий час ми маємо свідомо розставляти пріоритети. Передусім, думати про тих, хто захищає країну на передовій і в ТРО, рятує життя, забезпечує продуктами харчування, ліками, першочерговими товарами для побуту. Адже бережливе ставлення до споживання палива, кожен заощаджений літр дизелю чи бензину є економічним фактором перемоги, показником єдності та згуртованості", — прокоментувала запуск проєкту у Фокстрот маркетинг-директор мережі Наталія Ситник.

Ініціатори та партнери комунікаційної кампанії «Збережи пальне для перемоги» переконані, що ініціатива не лише знайде відгук у серцях багатьох українців, а й спонукатиме до конкретних кроків, які дозволять заощаджувати пальне.

"Ми нація з високим рівнем самоорганізації, що є нашим унікальним ДНК. Це проявляється не лише у волонтерстві в критичні моменти нашої історії, але й у вмінні допомагати й підтримувати тих, хто цього найбільше потребує. Сьогодні такої згуртованості потребують всі ті, хто рухають життя в країні, для кого транспорт є важливою складовою, без якої цей рух неможливий. Запрошуємо підтримати ініціативу: ділитися у соцмережах дописами та розповідями про альтернативи авто, які ви для себе обрали, позначаючи їх хештегом #бутиукраїнцем. Станьте прикладом для своїх рідних та друзів, надихніть їх до відповідального споживання пального", — підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або