Перезапуск магазинів, кешбек-програма та покупка частинами: як працює Фокстрот у травні
Станом на 18 травня в мережі електроніки та побутової техніки функціонує 86 магазинів у 49 містах країни.
Всеукраїнський ритейлер продовжує відновлювати роботу магазинів та повертати в обіг популярні серед покупців послуги. Так, днями перезапущено ще 4 магазини, які було тимчасово зачинено у Житомирській, Волинській, Хмельницькій та Черкаській областях:
- м.Бердичів, вул.Вінницька, 18
- м.Ковель, вул.Незалежності, 106 (ТЦ «Вопак»)
- м.Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 48
- м.Умань, вул.Велика Фонтанна, 31
«Через втрату основного складу у Гостомелі та неможливість поповнення асортименту ми були змушені призупинити роботу частини магазинів. Наразі ж, оперуючи резервним складом у Львові, налаштовуємо нові ланцюги постачання, уклали декілька угод зі складськими та транспортними компаніями. Це дає нам змогу поступово повертатися до звичного режиму роботи, відкривати все більше магазинів та забезпечувати звичний для наших покупців сервіс», — зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор Фокстрот.
Зокрема, для постійних покупців, а це 12,5 млн учасників, продовжує діяти програма лояльності ФоксFan: нарахування кешбеку при купівлі у магазинах або на foxtrot.ua та можливість використовувати його для оплати під час наступних покупок у Фокстрот.
За сприяння банків-партнерів поновлено послугу з кредитування, а саме сервіс «Легка розстрочка» від Альфа-банку, оплата товару частинами від monobank та А-банку.
Також є новини в розширенні операторів служби доставки. Із запуском складу у Львові ритейлер повернув можливість замовлення товару з доставкою Укрпоштою. Нагадаємо, з другого тижня березня Фокстрот відновив адресну клієнтську доставку за допомогою партнерської компанії «Престо»; поновив послугу з доставки товарів Новою поштою по всій території країни в працюючі відділення та поштомати; спільно з IPost перезапустили експрес-доставку в містах присутності бренду. Також доступна послуга «Фоксаж» — самовивіз інтернет-замовлення з магазину.
"На цьому не зупиняємося. Відновлюємо сервісні центри, запускаємо новий етап з навчання персоналу, розширяємо співпрацю з партнерами. Робимо все, щоб якомога швидше вийти на максимально можливі потужності", — підсумував Олексій Зозуля.