Roku і Walmart партнер в ексклюзивній пропозиції електронної комерції
Щоб потокова передача стала наступним місцем для покупок в електронній комерції, Roku об’єднався з гігантом роздрібної торгівлі Walmart.
Компанії описують це партнерство як «перше у своєму роді», яке привносить комерцію в телевізійну рекламу, і тепер глядачі зможуть купувати продукти Walmart безпосередньо в Roku, виходячи за рамки QR-коду.
«Завдяки широкому тестуванню в Roku ми вже знаємо, що QR-коди показують дуже погані результати. Користувачі Roku, швидше за все, дізнаються більше, торкаючись пульта дистанційного керування», — сказав Adweek Пітер Гамільтон, керівник відділу телевізійної комерції Roku.
Клієнти натискатимуть «ОК» на своєму пульті Roku, а потім оформлятимуть платіжну інформацію, попередньо введену з платформи Roku. Це означає, що клієнтам не потрібно буде вводити номери своїх кредитних карток.
Звідти, натиснувши «ОК» на сторінці оформлення замовлення, клієнт розмістить замовлення і надійде електронний лист із підтвердженням покупки Walmart.
OneView, платформа Roku для купівлі реклами для потокового телебачення, забезпечить і оцінить рекламу, яку можна купити. «Ми прагнемо створити краще телебачення для всіх. Ми не є торговою платформою чи роздрібним продавцем, тому ми раді співпрацювати з Walmart у подібному форматі», — сказав Гамільтон.
«Я вважаю, що це найкращий сучасний маркетинг, коли ви поєднуєте клієнтоорієнтованість, оптимізацію та нативну покупку», — сказав генеральний директор із маркетингу Walmart Вільям Уайт.