Żabka змінює умови франчайзингу для іноземців
- Фото:
- Dlahandlu.pl
Наразі у польської компанії є кілька десятків іноземних франчайзі і інтерес до співпраці з брендом Żabka постійно зростає. Серед іноземців, які співпрацюють з мережею, є представники з України, Італії, Франції, Чехії, Білорусі, Казахстану та Вірменії. У травні мережа Żabka запровадила обов’язкову мовну сертифікацію для кандидатів у франчайзі з-за меж Польщі. Водночас люди, зацікавлені у веденні магазину під брендом Żabka і які проживають у Польщі мінімум 2 роки, потребують лише одного вексельного поручителя.
Новою умовою для франчайзі-іноземців є вимога мовної сертифікації та іспиту на знання польської мови. Він складається з письмової частини з кількома десятками питань та усної частини, а досягнутий результат відповідає шкалі CEFR A1-C1/2 Ради Європи. Після завершення всього тесту кандидати у франчайзі отримують результат з можливим описом напрямків розвитку. Сертифікація організовується у співпраці з International Language Institute, і люди, які претендують на співпрацю з мережею Żabka, повинні досягти знання польської мови не нижче рівня B2, щоб мати можливість продовжити процес рекрутингу. Якщо результат нижче цього рівня, кандидат має право перескласти іспит пізніше.
Крім того, у зв’язку з найбільшою кількістю кандидатів з України, договір франчайзингу та документ «Принципи фінансових розрахунків» перекладено українською мовою та надається кандидатам. За бажанням кандидат з іншої країни може отримати ці документи рідною мовою.
Від травня також змінилася кількість необхідних поручителів бланкового векселя. Була збережена вимога про те, що для всіх кандидатів з ЄС та за його межами, які проживають у Польщі менш як 2 роки, необхідно мати двох поручителів з польським громадянством за векселем або, за бажанням, одного поручителя за векселем та депозит у розмірі 25 000 злотих. У випадку потенційних франчайзі, які проживають в Польщі щонайменше 2 роки, потрібна лише одна порука. У цьому випадку також необхідно пред’явити документи, що підтверджують легальне перебування в Польщі у останні 24 місяці (паспорт з візою та/або карту побуту).
«Останнім часом ми спостерігаємо величезне зростання інтересу до співпраці з нашою мережею з боку іноземців, і ми впевнені, що ця тенденція збережеться. Виходячи з ідеї франчайзцентричності, ми постійно намагаємося задовольнити різноманітні потреби нинішніх і потенційних франчайзі, у тому числі з-за меж Польщі. Ми постійно вдосконалюємо або сприяємо тому, щоб створити найкращі умови для початку та розвитку підприємництва серед іноземців, які хочуть пов’язати своє майбутнє з Польщею», — наголошує Дам’ян Рибак, директор з розвитку та підтримки франчайзі в Żabka Polska.