All Retail
Опубліковано

За 4 місяці війни 350 магазинів українських food-ритейлерів опинилися в окупації

Теги:
війна
Фото:
retailers.ua

Від 24 лютого українська торгівля зазнає значних збитків. За даними Асоціації ритейлерів України, за перший місяць війни сумарно було закрито близько 29% торгових об’єктів різних секторів: непродовольчий ритейл, фармацевтичний сегмент, fashion-ритейл, сектор побутової та цифрової техніки та ін. Безпосередньо у секторі food-ритейлу було закрито 580 торгових об’єктів, що становило 17% від загальної кількості магазинів.

Згодом частина торгових операторів відновлювала діяльність, орієнтуючись на хід військових дій та зважуючи всі ризики, аби забезпечувати населення продуктами харчування.

Проте досі невідома доля тих торгових точок, які опинилися на тимчасово непідконтрольних Україні територіях.

У список торгових об’єктів, які опинилися на окупованих територіях, входять магазини таких відомих мереж, як АТБ, «Щирий Кум», «Грація», «Економ», Fozzy Group, «Семья», «М’ясомаркет», «Зеркальний» та ін.

За даними GT Partners Ukraine, на окупованих територіях залишилось близько 350 магазинів українських продовольчих мереж, що становить 5% від загальної кількості торгових об’єктів у всій країні на початок 2022 р.

При цьому, майже 25% магазинів в окупації знаходяться у Маріуполі, 22% — у Херсоні та 6% у Мелітополі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або