All Retail
Опубліковано

Українським компаніям для роздумів: у Biedronka є проблеми з доставкою до деяких магазинів — бракує навіть товарів ВТМ

Теги:
Biedronka
дефіцит товарів
логістика
Фото:
intermarium.com.ua

Понад два тижні у продуктових магазинах Biedronka в містах Воломінського повіту трапляються порожні полиці. Не вистачає заморожених продуктів, морозива, підгузків і дитячих серветок, а також деяких солодощів, макаронних виробів і багатьох свіжих продуктів. Оператор наголошує, що проблеми з постачанням є локальними.

Особливо гостро стоїть проблема із замороженими овочами, замороженими готовими стравами та морозивом. Бонети та морозильні камери були порожні, навіть коли надходив товар (продуктів просто не вистачало і вони швидко зникали). Також спостерігався дефіцит основних продуктів, таких як: олія, макаронні вироби, сухі сніданки, молоко, вершки, цукор, солодощі, підгузки та дитячі серветки. Дефіцит також торкнувся частини асортименту свіжих продуктів, зокрема м’яса, фруктів та овочів. Нестачі були помітні й на полицях з алкоголем.

Цікаво, що найбільші проблеми з доступністю стосувалися продуктів під власною торговою маркою, зокрема пелюшок Dada, печива Bonitki та Vitanella, снеків Tops, заморожених страв Mroźna Kraina та Nasz Smaki, олії Wyborny, Milk Mleczna Kraina, хліба для тостів, води у великих пляшках, макаронів, туалетного паперу та багато іншого. Private labels становлять сьогодні понад 40% продаж Biedronka. Відсутність цих товарів пояснюються також тим, що продукти власної торгової марки продаються за більш конкурентоспроможними цінами в порівнянні з брендовими товарами, що сьогодні є важливим критерієм вибору для покупця.

Чому в Biedronka порожні полиці?

Працівники магазину вказали на кілька проблем, зокрема заміну складу, з якого здійснюється постачання магазинів, що призвело до зміни годин доставки товарів до магазинів.

У перші дні постачання надходили близько обіду, тож у перші години дня товару не було, а згодом у працівників виникли величезні проблеми з розкладанням товару на полицях.

«Останніми тижнями поставки до магазинів, які ми контролюємо, надходили з іншого складу. Фактором, що впливає на тимчасову нестачу деяких товарів у певних місцях, є перенесення служби доставки до торгових точок, розташованих у приміській зоні», — пояснює Марцін Хадай, менеджер з корпоративних комунікацій мережі Biedronka.

Biedronka бореться за наявність продуктів на полицях?

Компанія не надала інформації про те, чому їй довелося змінити розподільний центр. У розмовах з працівниками магазину були ознаки того, що в РЦ, який досі обслуговував торгові точки, не вистачає працівників. Також йшлося про можливі протести працівників складу, які перевантажені надмірною роботою. Водночас варто зазначити, що у самій Варшаві магазини не мають проблем з постачанням. У компанії зазначають, що постачання на інші склади здійснюються в плановому режимі.

«Постачання продукції в магазини мережі Biedronka здійснюються максимально оперативно, враховуючи поточну ринкову ситуацію в Польщі. У перших числах липня (1-10.07) фіксуємо зростання service level в нашій мережі на 6 пунктів. Це означає, що доступність товарів по всій країні в цей період зростає», — пояснює менеджер з корпоративних комунікацій.

Як виглядає логістика Biedronka?

Логістична мережа Biedronka наразі включає 16 розподільчих центрів, розташованих по всій країні. Склади обслуговують понад 3200 продуктових магазинів. Компанія систематично інвестує в розвиток логістичної мережі. Наразі триває будівництво складу площею майже 40 тисяч кв.м у Ставігуді Ольштинського повіту. Об’єкт має запрацювати наприкінці цього року і обслуговуватиме понад 200 магазинів на півночі Польщі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або