All Retail
Опубліковано

Unilever підвищує ціни та визнає, що private labels відвойовують у компанії ринок

Теги:
Unilever

Навіть найбільші гравці на ринку FMCG вже не в змозі самостійно нести зростання витрат на свою діяльність. Фінансовий директор Unilever визнав, що ціни на продукцію цього концерну зросли в середньому на 11%.

Грем Піткетлі, фінансовий директор Unilever, зізнався, що його компанія через безпрецедентне зростання витрат на виробництво була змушена підвищити ціни на свою продукцію, причому зростання в середньому досягло 11%.

Варто зазначити, що портфоліо Unilever включає, серед іншого, такі харчові бренди як Knorr, Hellmann’s, Tortex, Amino та Algida. Крім того, він розвиває ряд відомих косметичних і гігієнічних брендів, включаючи Dove, Rexona, Signal, Timotei, а також хімічні бренди (такі як Domestos чи Cif).

Донедавна Unlever також був важливим гравцем на ринку чаю. Однак восени 2021 року він продав цю частину бізнесу (разом з брендами Lipton і Saga) компанії CVC Capital Partners, власнику мережі Żabka.

Unilever програє битву роздрібним мережам

Портфоліо компанії залишається сильним, а її бренди майже культовими. Проте Unilever бачить загрозу з боку власних торгових марок: фінансовий директор компанії зазначає, що зараз багато споживачів вибирають дешевші аналоги ВТМ різних роздрібних мереж, які забирають в Unilever частку ринку як в Європі, так і в США.

Підвищення зарплат через інфляцію — неможливе

Грем Піткетлі розповів про зарплатні очікування співробітників концерну. Відповідаючи на питання, чи будуть зарплати слідувати за інфляцією, головний фінансовий директор Unilever відповів «ні». Це важлива інформація для значної кількості людей, адже в Unilever 149 тисяч працівників по всьому світу. Портфоліо компанії включає понад 400 брендів, які вона продає на 190 ринках.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або