All Retail
Опубліковано

Липневий випуск журнал All Retail: який сектор ринку зазнав найбільших потрясінь за час війни?

На днях вийшов черговий номер електронного журналу All Retail. Заохочуємо вас ознайомитися з його змістом і бажаємо приємного читання!

Усі члени ритейл-спільноти України у новому випуску журналу знайдуть найактуальніші новини ринку та «з перших уст» дізнаються про те, як відбувається діяльність провідних українських компаній в умовах війни: зокрема, у ексклюзивному інтерв’ю для All Retail, гендиректор Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі розповів як компанія працює без однієї з фабрик.

Крім того, у липневому випуску ви знайдете такі матеріали:

Новини ринку. Альянс гігантів європейського продуктового ритейлу: об’єднання у зв’язку з енергетичною кризою.

ТОП-тема. Всеукраїнський переворот: як змінилися ланцюги постачання ритейлерів за 5 місяців війни?

Інтерв’ю. Без 30% покриття, але зі збереженням потужностей: як Nestlé в Україні справляється з труднощами, викликаними війною.

Наше опитування. Як українські компанії можуть справлятися з можливою гіперінфляцією?

Думка. Як дизайн упаковки впливає на покупки?

Тренди ритейлу. Чому європейські експерти вважають «Сільпо» чи не найкращими супермаркетами на континенті, — пояснює Стівен Вінн-Джонс, головний редактор European Supermarket Magazine.

Споживчі товари. Як змінюється органічний ринок в умовах війни?

Логістика. Галузі e-commerce потрібні невеликі міські склади.

Фотозвіт. Оновлена лінія вітрин Cube у супермаркеті "Салют".

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у червні 2022 року.

___________________________________________________________

Бажаєте замовити електронну версію журналу? Переходьте за посиланням та отримайте доступ.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або