All Retail
Опубліковано

Керівник Carrefour: інфляційна криза перетворює споживачів на людей із завданням «заощадити»

Французькі споживачі відмовляються від риб та органічних продуктів. Вони все частіше купують дешевше мʼясо, щоб заощадити на покупках. Про це повідомив керівник найбільшого європейського продуктового ритейлера Carrefour Group.

Директор мережі Carrefour Олександр Бомпард каже, що дебати економістів про пік інфляції були марними, а новий підхід споживачів до покупок — ось те, що справді має значення.

Зараз споживачі віддають перевагу найнижчим цінам. За словами директора Carrefour, це звучить приблизно так: «Ми збираємося купувати не яловичину, а найдешевшу свинину, не збираємося купувати рибу та органічні продукти». Також він додав, що це явище набирає обертів в останні тижні.

Олександр Бомпард зазначає, що Carrefour та його конкуренти у харчовій промисловості адаптуються до нового економічного мислення споживачів за допомогою рекламних кампаній, спрямованих на заморожування цін на цілу низку продуктів повсякденного попиту.

За останній рік інфляція в Європі зросла до рекордних значень — спочатку через напружені ланцюги постачання після пандемії, а потім через стрімке зростання цін на енергоносії після вторгнення Росії в Україну в лютому.

Інфляція на рідному ринку Carrefour у Франції досягла 6,8% у липні, що є найвищим показником з того часу, коли Франція почала використовувати методологію Європейського Союзу для розрахунку даних на початку 1990-х років.

Франція скинула витрати на високу інфляцію з плечей споживачів більш помітно, ніж інші країни єврозони, стримуючи ціни на газ та електроенергію та підвищуючи зарплати та соціальні виплати.

Нагадаємо, інфляція на споживчому ринку України у липні 2022 р. порівняно з червнем 2022 р. становила 0,7%, з початку року – 18,2%. Базова інфляція показує середню зміну ціни всього кошика споживчих товарів, за винятком продуктів харчування та енергоносіїв. Базова інфляція у липні 2022 р. порівняно з червнем 2022 р. становила 1,2%, з початку року – 12,7%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або