All Retail
Опубліковано

E.Leclerc готується до складної зими та запускає багатообіцяючу програму

У середині вересня E.Leclerc запустив масштабну програму економії у французьких магазинах мережі у сферах освітлення, опалення та регулювання холодильних систем.

Мішель-Едуар Леклерк, президент мережі E.Leclerc Group, повідомив, що проєкт ставить за мету проаналізувати понад 30 сфер роботи магазинів, в яких можна зекономити. «Кожен магазин має досягти приблизно 10% енергозбереження», — підкреслює Мішель-Едуар Леклерк.

Керівник E.Leclerc Group додає, що це додаткові заходи до тих, які французький ритейлер практикує давно. Компанія вже працює у напрямку енергозбереження, декарбонізації та скорочення викидів CO2: проведено роботи з модернізації магазинів, замінено холодильну та кухонну техніку на більш сучасну та економічну, встановлено фотоелектричні панелі, завдяки чому приміщення отримують кращу теплоізоляцію.

Мішель-Едуар Леклерк зазначив, що енергія стає однією з головних витрат ритейлу: «Рахунки за електроенергію в супер- і гіпермаркетах зростають вдвічі. Тож ми повинні дуже ефективно контролювати наші витрати, якщо хочемо й надалі хочемо конкурувати у ціновому сегменті».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або