All Retail
Опубліковано

«Сільпо» увійшов до десяти найефективніших брендів Європи

Мережа супермаркетів «Сільпо» потрапила на 8-ме місце у переліку десяти найефективніших брендів Європи за версією Effie Awards Europe.

«Сільпо» знаходиться в одному списку з IKEA, Telekom, McDonald`s, KFC, Burger King, Mastercard, Lay’s та іншими компаніями.

Effie Awards Europe відзначає найефективніші маркетингові ідеї в Європі з 1996 року. Це найбільш авторитетна відзнака у галузі маркетингових комунікацій, яка оцінює поєднання стратегії, креативності й ефективності комунікацій, ґрунтуючись на ринкових результатах.

У 2021 році за підсумками Effie Awards Ukraine, мережа «Сільпо» отримала відразу 7 нагород у таких номінаціях: «PR, Корпоративна репутація», «Разове залучення», «Single-Retailer Program. NEW», «Кампанії з короткостроковим ефектом», «Роздрібна торгівля», «Малобюджетні кампанії», а також перше місце в рейтингу ефективності брендів у сфері маркетингових комунікацій.

Effie Awards Ukraine відзначила нагородами три кампанії, які ми реалізували протягом минулого року:

  • До Дня Святого Валентина «Сільпо» зізнався в любові іншим мережам супермаркетів.
  • Зворушлива історія про те, як «Сільпо» створив булочку на честь дівчинки, що народилася в день, передбачений у чеку.
  • Корпоративний серіал «ТрохиТролі», в якому ми дотепно обіграли історії з робочого життя і трохи потролили самих себе та все «гірке».
×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або