All Retail
Опубліковано

Ціни на продукцію PepsiCo за рік зросли на 17%

Теги:
PepsiCo

Компанія PepsiCo повідомила, що у третьому кварталі 2022 року компанія зафіксувала збільшення продажів на 9%. Концерн прогнозує, що в найближчі місяці зростання цін на напої та закуски позитивно вплине на доходи PepsiCo.

PepsiCo підвищила ціни на свою продукцію аж на 17% у порівняні з вартістю продукції рік тому. Збільшення допомогло компанії підвищити перспективи прибутку компанії. Наразі концерн очікує зростання прибутку на акцію на 10% протягом року. Згідно з повідомленням PepsiCo, підвищення цін допомогло компенсувати незначне зниження загальних продажів у США.

Компанія оцінює польський ринок досить перспективним і у першій половині 2023 року PepsiCo планує запустити величезну фабрику снеків поблизу м. Шрода-Шльонська.

Продукція PepsiCo доступна в більш ніж 200 країнах і територіях по всьому світу. У 2021 році PepsiCo отримала понад 79 мільярдів доларів чистого доходу.

Портфоліо компанії включає, серед інших бренди: Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker і SodaStream. Продуктовий портфель PepsiCo охоплює широкий спектр продуктів харчування та напоїв, включаючи багато культових брендів з орієнтовним річним роздрібним продажем понад 1 мільярд доларів США на бренд.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або