All Retail
Опубліковано

В Україні з’явилось комплексне дослідження споживацької аудиторії

Комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine разом з однією з найдосвідченіших глобальних дослідницьких компаній Global Web Index у вересні 2022 року провела комплексне дослідження українських споживачів Pace panel. На його основі можна швидко створювати кастомні комплексні аналізи аудиторій для унікальних запитів різних клієнтів.

Через війну в Україні маркетологи втратили безліч звичних інструментів для дослідження аудиторії. Зрозуміло, регулярно з’являються опитування різної тематики, та вони не дають комплексної картини щодо актуального стану та поведінки українських споживачів.

У дослідженні Pace panel взяло участь аж 2 000 людей, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Воно включає аж 147 категорій покупок — як офлайн, так і онлайн, дані щодо медіаспоживання, онлайн-звичок та очікування українців щодо поведінки брендів.

Маючи загальну базу даних, команда Publicis Groupe Ukraine та агенцій групи може на її основі швидко створювати кастомний комплексний аналіз майже будь-якої аудиторії на запит клієнта.

«Українські споживачі завжди були чутливими щодо того, як із ними комунікують бренди. Тим паче зараз, коли ми вже 8 місяців перебуваємо у постійних коливаннях психологічного та економічного становища. Ми співпрацюємо із GWI вже кілька років, тож акумулювали усі актуальні дані, як в Україні, так і в усьому світі. Завдяки цій базі ми можемо показувати зміни поведінки в різних категоріях та вікових групах, аналізуючи географію та цінності людей. Наші дані допомагають створити цілісний портрет та картину шляху споживача і швидко надати відповіді, цінні висновки і рекомендації на запит клієнта. Дані показують, що, де, як, коли та чому цікавить конкретну аудиторію клієнта. І що споживачі очікують від брендів зараз», — описала переваги даних Pace Panel Дар’я Маліхатко, директорка практики Data Science у Publicis Groupe Ukraine.

Незабаром відбудеться презентація можливостей дослідження, усі деталі на сайті за посиланням. Захід — безкоштовний, необхідно зареєструватись за лінком.

За результатами рейтингу ВРК, Publicis Groupe Ukraine є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні. До складу групи входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або