10 факапів у створенні інтер’єру магазину
All Retail продовжує цикл матеріалів про маркетинг для роздрібної торгівлі. У цій статті ділимося лайфхаками та порадами від креативної агенції PaRtyzan, що спеціалізується на брендингу та ритейл-концептах. Сьогодні говоримо про помилки у створенні інтер'єру торгового залу. Заздалегідь просимо вибачення за велику кількість жаргонізмів та професійної лексики.
1. Розетки
Це ми не про онлайн-ритейлера, а про повсякденні побутові пристрої. Розеток завжди не вистачає не лише вдома, а й у магазинах. При розробці ритейл-концепту потрібно розуміти, що в сучасному світі все дуже швидко змінюється і щоб магазин ефективно конкурував та адаптовувався — слід передбачити можливе перепланування торгового залу та зміни розстановки стелажів, ларів, холодильників. Рекомендуємо завбачливо проектувати розетки на колонах та на кожній стіні з кроком 2-3 м.
Важливо! Не забуваємо про розетки біля вітрин та вхідної групи для підключення новорічних декорацій та світлових рекламних елементів.
2. Чорні діри*
У торговому залі варто «зашивати» оздоблювальними матеріалами кути магазину або використати «кутовий» стелаж, де під кутом дотикаються ряди торгівельного стелажів. Якщо кут залишити «незашитим»- є ризик створення «чорної діри», в якій безслідно зникатиме товарний запас. З таким недоліком навіть преміальний магазин виглядатиме дешево.
* при бажанні нетолерантний термін «чорна діра» можна замінити на «астрокосмічний отвір» :) Black holes matter!
3. Світло