All Retail
Опубліковано

METRO Україна створила фантастичний каталог за допомогою штучного інтелекту

Компанія використала штучний інтелект (ШІ) як креативний інструмент розроблення візуалів.

Від початку повномасштабної війни METRO Україна сфокусувала свою діяльність на підтримці країни: оперативно скоригувала логістику, відновила імпорт, надала тонни допомоги гуманітарним фондам і військовим частинам. Позиція компанії зобразилася й у слогані: «METRO з Україною для українців». Тож під час роботи над каталогом першочерговою метою було зробити його релевантним і цікавим саме для наших людей. Власне, українці й стали головним натхненням незвичного виконання. Вони щодня творять справжні дива й демонструють усьому світу свою фантастичність, отже і каталог має бути неймовірним. Так з’явилася ідея попрацювати зі штучним інтелектом. А саме — розробити за його допомогою візуальну частину каталогу домогосподарства.

Загалом ШІ достатньо активно застосовують у маркетингу, зокрема для персоналізації роботи з клієнтами: оброблення й аналізу даних, прогнозів щодо майбутніх покупок, комунікації тощо. Проте чи не вперше в Україні його використали саме з такою метою.

Команда комунікаційного агентства Ogilvy безпосередньо працювала зі ШІ, даючи запити й корегуючи згенеровані візуали. Вийшло справді дивовижно. На обкладинці й сторінках каталогу розлилися пінні хвилі, простягнулися долини зі спонжів, звелися гори з рушників, а в небі поплили хмари з мильних бульбашок. Саме так штучний інтелект «побачив» домогосподарство українців.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або