All Retail
Опубліковано

Оптимізація бізнесу в ритейлі за допомогою мобільних додатків

Цифровізація є основою більшості бізнес-процесів у рітейлі. Це галузь зі складною структурою, що працює з величезною кількістю різних даних. Саме тому рітейлові компанії лідують з точки зору автоматизації роботи, що поміж іншого реалізується мобільними додатками.

Користь мобільних програм

За допомогою мобільних додатків будь-які компанії — логістичні, інтернет-магазини, казино від 20 грн тощо — можуть вирішувати різноманітні завдання:

  • аналізувати показники споживання товарів/послуг;
  • синхронізувати попит та продажі;
  • збільшувати лояльність споживачів до бренду;
  • отримувати дані для аналітики.

Стимулювання продажів

Статистика показує, що саме додатками компаній стимулюють продажі, і доказ тому − програми Avito, Wildberries та AliExpress. Додатки цих компаній — основне джерело реалізації продукції.

Підвищення лояльності

За допомогою мобільних інструментів компанії можуть забезпечувати своїй цільовій аудиторії унікальний досвід. Приклад − оператор МТС, що запропонував абонентам програму-читалку з наступним функціоналом:

  • вибір книг;
  • їх покупка;
  • можливість читати онлайн.

Додаток має красивий візуал, зручний інтерфейс та встановлюється на смартфон безкоштовно. Такий підхід дозволив компанії виділитися серед конкурентів та підвищити лояльність користувачів.

Оптимізація бізнес-процесів

Додатки — чудова можливість оптимізувати робочі процеси, адже вони дозволяють:

  • навчати співробітників за допомогою відео та курсів;
  • прискорити прийом та обробку замовлень;
  • налагодити зворотний зв’язок із покупцями;
  • отримати оцінку магазину через коментарі.

Складнощі розробки

Дуже часто (це особливо характерно для середнього та малого бізнесу) компанія починає розробляти додаток, не оцінивши заздалегідь його потенційну ефективність. Якщо підрахувати такий ефект неможливо, це знак, що бізнесу інструмент не потрібен.

Інша проблема — тип мобільного додатку. Загалом їх два: нативний та кросплатформовий (універсальний). Вибір між двома варіантами визначається кількістю та видами бізнес-завдань і рівнем продуктивності. Розробка нативних додатків дає змогу враховувати особливості та вимоги операційних систем Android та iOS, тому в плані зручності для користувача такі програми очевидно кращі.

У будь-якому випадку сучасні мобільні програми стали не просто маркетинговим інструментом. За допомогою додатків компанії можуть вирішувати безліч комунікаційних та внутрішніх питань. Головне − розробити грамотну стратегію розвитку бізнесу в мобайлі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або