All Retail
Опубліковано

Чорна п’ятниця-2022 vs блекаут: в топі продажів — кавоварки, кухонні комбайни та телевізори

Всеукраїнський ритейлер Фокстрот підбив підсумки найгучнішої акції року та назвав список найпопулярніших товарів розпродажу. Товарообіг компанії у тиждень Black Friday зріс 3,5 раза відносно до попереднього тижня, середній чек збільшився на 39% у порівнянні з минулорічним.

Попри побоювання, очікування та суворі реалії попереднього тижня Чорна п’ятниця-2022 на ринку електроніки та побутової техніки відбулася, хоча й стала найбільш непередбачуваною за всю історію її проведення в Україні. Працювали і з генераторами, і під світло ліхтариків, були центром обігріву, підзарядки гаджетів, оформлення інтернет-замовлень — усе разом з армією відданих покупців, які дали цій акції життя.

У мережі Фокстрот Black Friday тривала з 21 до 28 листопада.

«Незважаючи на відчутне падіння продажів рік до року, на усвідомлення того факту, що країна-агресор буде продовжувати обстріли — ми розуміли, що Чорній п’ятниці бути у цьому році у будь-якому форматі. Наші споживачі чекали на неї, і ми не могли не виправдати їхніх очікувань», — зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот.

За словами топ-менеджера, вже у першій половині дня середи, 23 листопада, компанія мала перевиконання денного плану продажів та впевненість у тому, що Чорна п’ятниця-2022 відбудеться. Нові атаки ворога вкотре змусили підлаштовуватися під обставини, втім, з поступовим відновленням енергетики протягом наступних трьох днів продажі стрімко відновилися. Це дозволило значно перевиконати плани, а найпіковішими днями стали п’ятниця, субота та неділя.

Лідерами у зростанні за товарообігом тиждень до тижня стали кухонні комбайни і кавоварки — ріст майже у 4 рази. А от беззаперечні хедлайнери кожної Чорної п’ятниці — телевізори, опинилися на третьому місці з приростом +333%.

Також більше, ніж втричі наростили продажі вбудована кухонна і холодильна техніка. Очікуваний ріст показали смартфони та ноутбуки — у 2,5 раза, з дрібного побуту — пилосмоки та електрогрилі.

Кількісно на першу сходинку вирвалися смартфони, за ними — пательні, елементи живлення, телевізори та повербанки. Очікувано, зросли продажі таких товарів, як генератори, накопичувачів, акумуляторних світильників, газових плиток, туристичних товарів.

"Такі результати свідчать про те, що навіть за умов тимчасового блекауту українці змогли придбати зі знижками необхідні та бажані речі. Ми завдячуємо кожному співробітнику, кожному клієнту, хто став частинкою цьогорічної Black Friday. Бо що? Світло всередині нас, а нас не знеструмити!" — підсумував СЕО компанії.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або