All Retail
Опубліковано

Кешбек наступного дня — зміни у програмі лояльності мережі Фора

Мережа магазинів Фора змінила правила участі у програмі Фора club. Тепер накопичений за покупки в мережі кешбек гості можуть використовувати вже наступного дня.

Фора вирішила спростити систему отримання кешбеку за покупки. Раніше, згідно з правилами Фора club, кешбек ставав доступним через місяць. Гості накопичували за кожну покупку бали, які на початку кожного наступного місяця конвертувались у бонуси, тож і чітку вигоду для себе гість міг побачити лише згодом. Тепер гості мережі зможуть одразу відчути економію та вирішувати, коли їм зручніше списати кешбек з рахунку Фора club.

Така зміна зумовлена і результатами проведених опитувань гостей мережі. Тож це опція, яку Фора реалізувала зокрема й за бажанням своїх гостей.

«Ми орієнтуємось на сьогоднішній контекст. Зараз для гостей все більш важливими є вигода тут і зараз та максимально прозорі, зрозумілі й передбачувані умови в мережі. Це все часто є факторами вибору постійного місця покупок та тривалої і надійної дружби з мережею. Саме тому ми відійшли від затримок активації бонусу. Тепер все просто — купили з картою лояльності, отримали кешбек, витратили під час наступної покупки з вигодою», — пояснює керівник відділу розвитку програми лояльності мережі Фора Дар’я Зюзь.

Програма лояльності в мережі Фора — це комплекс додаткових сервісів, який Фора пропонує своїм гостям: можливість накопичувати дрібну решту через «Копійковий рахунок», сканування товарів за допомогою власного смартфона Фора Пей, можливість економити через додаткові нарахування кешбеку за активності в мережі та через реферальну програму.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або