All Retail
Опубліковано

Carrefour допоможе API у розвитку мережі сільських автономних магазинів

Французький стартап API планує відкрити близько 40 сільських автономних магазинів протягом року. Компанія має намір постачати близько 700 товарів, половина з яких — власні торгові марки Carrefour.

Перший магазин самообслуговування API нещодавно відкрився в Claix, місті з населення 1000 жителів на заході Франції. Наступні два торгові об’єкти мають відкрити до кінця січня 2023 року. Проте компанія не планує зупинятися на окремих магазинах.

Плани API амбітні: за рік він планує запустити 40 автономних продуктових магазинів у сільській місцевості, а потім розширити мережу приблизно до 600 магазинів протягом п’яти років.

Власні бренди Carrefour в автономному магазині

Стартап, який уклав контракт на постачання продукції з Carrefour, пропонуватиме 700 найменувань товарів у кожному магазині, половина з яких — власні торгові марки.

За словами Марі-Лор Бассет, генерального директора API, мінімаркети API створюються лише в муніципалітетах, які відповідають таким 2 умовам: в населених пунктах з понад 750 жителями і де такі магазини розташовані не більше ніж за 30 хвилин їзди в обидві сторони від супермаркету.

Мобільні магазини мають площу 40 кв.м, які пропонують 700 SKU, з яких 70% — власні торгові марки. Очікується, що середня ціна за продукт становитиме тут близько 1,70 євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або