All Retail
Опубліковано

Роздрібні мережі можуть вийти переможцями з інфляції — шість порад ритейлерам як впоратися у важкі часи

Теги:
інфляція

Роздрібні торговці зіткнулися з висхідною інфляцією, але вони можуть діяти так, щоб покращити роботу, утримати клієнтів і збільшувати прибутки.

Інфляція вдарила по роздрібній торгівлі з двох сторін: з одного боку, стрімко зросли споживчі ціни, а з іншого — операційні витрати. Ситуацію різко погіршило вторгнення Росії в Україну, що ще більше змінило ціни на ринку та порушило функціонування глобального ланцюга постачання.

Експерти McKinsey стверджують, що ритейлери можуть вжити ряд трансформаційних дій, щоб подолати інфляцію та забезпечити собі розвиток найближчими роками. Ті ритейлери, які застосують комплексний підхід, зможуть побороти інфляційний тиск і підтримувати прибуткові продажі. Аналітики виділили шість напрямків, які торгові оператори вже найближчим часом мають взяти на озброєння.

1. Перегляд стратегії щодо категорій продуктів, враховуючи зміни в купівельній поведінці споживачів і маржі

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або