All Retail
Опубліковано

10 місяців війни на прикладі одного ритейлера: як «Фора» знаходить рішення для повноцінної роботи, експансії та розвитку своєї мережі

Теги:
Фора

Сектор food-ритейлу відчув удар у перші дні війни: клієнти запасалися продуктами, утворюючи ажіотаж та довжелезні черги, склади у Київській області знаходилися під окупацією, а деякі торгові об’єкти навіть було знищено. Понад 25 магазинів торгової мережі «Фора» було частково або повністю зруйновано. Тим не менше, станом на кінець року ритейлеру вдалося відновити майже всі пошкоджені магазини. З якими викликами зіткнулась компанія, аби відновити торгові точки та зберегти роботу мережі? Про це розповіла Лідія Боназзі, директор з маркетингу мережі «Фора».

Доброго дня. На початку 2022 р. воєнні дії велись, зокрема у Київській, Сумській та Чернігівській областях — головних регіонах присутності вашої мережі. Очевидно, що компанія зазнала значних збитків: зруйновані маркети, пошкоджені склади, міграція персоналу. Втрата яких з цих активів для вас стала найболючішою?

24 лютого більшість із нас прокинулись під звуки вибухів. Багато працівників магазинів не змогли доїхати на роботу, а багато українців пішли до продуктових магазинів робити запаси їжі. Це криза, з якою зіштовхнулась мережа з перших годин повномасштабного вторгнення, — забезпечити повноцінну роботу магазинів в умовах дефіциту персоналу на місцях. Цей виклик нам вдалось подолати саме з допомогою команди «Фори» — кожен допомагав там, де у нього була можливість, і там, де він може бути корисний у цей момент. Вантажили, виставляли, прибирали, сканували чи просто допомагали гостям не лише працівники конкретного магазину, а й колеги з інших об’єктів, які живуть поряд, працівники офісу, сім’ї наших колег (а часом навіть волонтерили наші гості). Всі розуміли, наскільки важливо зараз забезпечити людей продуктами, зважаючи на обставини, в яких опинились ми всі разом.

Такий досвід є безцінним, тому, напевно, втрата надійних членів команди — це найскладніше. І, безумовно, надзвичайно складною для бізнесу стала втрата складів та магазинів. Це були не лише колосальні фінансові збитки, а й перешкоди в операційних процесах — нам довелось шукати шляхи, як продовжувати наповнювати полиці продуктами у магазинах, які можуть працювати.

Кожна з утрат стала болючою для бізнесу, це було досить складним випробуванням для компанії. Те, що нам вдалось впоратись із цими викликами, без сумніву зробило нас сильнішими та гнучкішими.

Скільки магазинів втратила в результаті обстрілів «Фора»? Скільки з них вже не повернеш?

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або