All Retail
Опубліковано

Aldi виводить традиційний формат дискаунтера на новий рівень

Теги:
Aldi
дискаунтер
експансія
Фото:
businessinsider.com.pl

Aldi Group досягла 38% зростання продажів у своїх магазинах за останні п’ять років, що зміцнило позиції компанії серед найбільших food-ритейлерів у світі. За даними Euromonitor International, минулого року обсяг продажів у магазинах Aldi склав 144 мільярди доларів.

За словами експертів Euromonitor, Aldi адаптує свою бізнес-модель так, щоб розширити, залучити та утримати клієнтів з більшою купівельною спроможністю. Ритейлер вклав значні інвестиції, щоб змінити уявлення про свою дисконтну мережу.

Euromonitor перераховує серед інноваційних видів діяльності Aldi наступні:

  • розвиток асортименту преміальних продуктів;
  • модернізація магазинів;
  • інвестиції в технології;
  • відкриття нових локацій в елітних районах.

Такий підхід допоміг Aldi Group стати найбільшою у світі мережею продовольчих дискаунтерів.

Зокрема, протягом п’яти років німецька мережа планує мати близько 600 магазинів у Польщі та загалом понад 1000 у цій країні. Протягом двох років Aldi хоче відкрити тут 120 нових торгових точок площею приблизно 1000 кв.м, з автостоянками на 80 машин. Стандартом для мережі є площа торгового залу близько 1000 кв.м.

Великі міста є пріоритетом для мережі — це перша група локацій, на яких фокусується бренд. Природним напрямком також є заповнення білих плям на карті Польщі та початок комерційної діяльності там, де Aldi ще немає.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або