Aldi виводить традиційний формат дискаунтера на новий рівень
- Фото:
- businessinsider.com.pl
Aldi Group досягла 38% зростання продажів у своїх магазинах за останні п’ять років, що зміцнило позиції компанії серед найбільших food-ритейлерів у світі. За даними Euromonitor International, минулого року обсяг продажів у магазинах Aldi склав 144 мільярди доларів.
За словами експертів Euromonitor, Aldi адаптує свою бізнес-модель так, щоб розширити, залучити та утримати клієнтів з більшою купівельною спроможністю. Ритейлер вклав значні інвестиції, щоб змінити уявлення про свою дисконтну мережу.
Euromonitor перераховує серед інноваційних видів діяльності Aldi наступні:
- розвиток асортименту преміальних продуктів;
- модернізація магазинів;
- інвестиції в технології;
- відкриття нових локацій в елітних районах.
Такий підхід допоміг Aldi Group стати найбільшою у світі мережею продовольчих дискаунтерів.
Зокрема, протягом п’яти років німецька мережа планує мати близько 600 магазинів у Польщі та загалом понад 1000 у цій країні. Протягом двох років Aldi хоче відкрити тут 120 нових торгових точок площею приблизно 1000 кв.м, з автостоянками на 80 машин. Стандартом для мережі є площа торгового залу близько 1000 кв.м.
Великі міста є пріоритетом для мережі — це перша група локацій, на яких фокусується бренд. Природним напрямком також є заповнення білих плям на карті Польщі та початок комерційної діяльності там, де Aldi ще немає.