All Retail
Опубліковано

Грудневий випуск All Retail — хто випереджає Fozzy Group та АТБ?

Завдяки витривалості, стійкості українців та високому рівню адаптивності ритейлерів у 2022 не відбулося краху економіки, попри найменш сприятливі умови для ведення бізнесу: війна, ракетні обстріли, блекаути, втрата торгових точок. За таких обставин відчутно змінюється ринок. То хто ж тепер веде найпотужнішу експансію та є лідером серед українських ритейлерів? Читайте про це у новому випуску журналу All Retail.

У грудневому випуску ви прочитаєте такі матеріали:

ТОП-тема. Не Fozzy і не АТБ: хто рухає вперед український food-ритейл у 2022 році?

Інтерв’ю. Як «Фора» знаходить рішення для повноцінної роботи, експансії та розвитку своєї мережі.

Іноземний досвід. Żabka Drive — абсолютно новий концепт магазинів.

Консалтинг. Чому особливо важливо страхувати працівників під час війни?

Наше опитування. Як зберегти маржинальність торгового бізнесу в умовах постійного дефіциту електроенергії та несистемного режиму роботи магазинів?

Інтерв’ю. «Дух стартапу» та експансія на заході країни: Glovo працює та нарощує нові вертикалі бізнесу.

Споживчі товари. В Україні презентували нову горілку преміум якості.

Тренди ритейлу. Споживачі вважають, що бренди можуть мати більший вплив, ніж уряди.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у листопаді 2022 року.

Щоб отримати доступ до нового випуску, переходьте за посиланням або сконтактуйте з нами за імейлом office@allretail.com.ua або телефонами +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або