ТОП-тема
Інтерв’ю
Іноземний досвід
Споживчі товари
Інтерв’ю
Не Fozzy і не АТБ: хто рухає вперед український food-ритейл у 2022 році?
ТОП-тема
Інтерв’ю
Іноземний досвід
Споживчі товари
Інтерв’ю
Завдяки витривалості, стійкості українців та високому рівню адаптивності ритейлерів у 2022 не відбулося краху економіки, попри найменш сприятливі умови для ведення бізнесу: війна, ракетні обстріли, блекаути, втрата торгових точок. За таких обставин відчутно змінюється ринок. То хто ж тепер веде найпотужнішу експансію та є лідером серед українських ритейлерів? Читайте про це у новому випуску журналу All Retail.
ТОП-тема. Не Fozzy і не АТБ: хто рухає вперед український food-ритейл у 2022 році?
Наше опитування. Як зберегти маржинальність торгового бізнесу в умовах постійного дефіциту електроенергії та несистемного режиму роботи магазинів?
Споживчі товари. В Україні презентували нову горілку преміум якості.
Інтерв’ю. Як «Фора» знаходить рішення для повноцінної роботи, експансії та розвитку своєї мережі.
Консалтинг. Чому особливо важливо страхувати працівників під час війни?
Іноземний досвід. Żabka Drive — абсолютно новий концепт магазинів.
Інтерв’ю. «Дух стартапу» та експансія на заході країни: Glovo працює та нарощує нові вертикалі бізнесу.
Тренди ритейлу. Споживачі вважають, що бренди можуть мати більший вплив, ніж уряди.
Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у листопаді 2022 року.
Дата публікації:
Виходячи з потреб гравців ринку роздрібної торгівлі України в існуванні профільного видання, в 2011 році ми запустили проект електронного журналу All Retail. Метою видання є надання аналітичної інформації, що приносить практичну користь ритейлерам, виробникам FMCG, торгового обладнання та іншим операторам.
Матеріали, які публікуються в журналі All Retail, є ексклюзивними і не дублюються в інших ЗМІ.
Журнал ll Retail виходить щомісяця, його обсяг — 50-60 сторінок. Журнал надається передплатникам електронною поштою у вигляді файлу PDF.
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
Оплата і ціни
Способи оплати
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.
Через соціальні мережі
або
Через соціальні мережі
або