All Retail
Опубліковано

Власник мережі Netto інвестує в e-grocery: Salling Group хоче розвивати продажі через Інтернет

Теги:
Netto
доставка продуктів
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Salling Group, найбільша торгова група Данії, розширює онлайн-доставку майже на всю країну. Це важливо, тому що це відбувається в той час, коли дискаунтери завойовують найбільшу частку місцевого продовольчого ринку, а онлайн-покупки втрачають свій вплив.

Місцеві видання підкреслюють, що ще жодному food-гравцю не вдалося заробити на доставці продуктів через Інтернет. Крім того, онлайн-продажі впали після буму пандемії, до цього продажі продуктів через Інтернет становили близько 5% всього продовольчого ринку. Зараз цей коефіцієнт становить 3%.

Проте, компанія Salling Group вирішила, що саме зараз настав час для розширення онлайн-бізнесу групи. Раніше це було можливо лише через магазин Fotex і центральний склад в Ishoj. Тепер це зміниться: 5 складів Bilka в Орхусі, Ольборзі, Оденсе, Копенгагені та т.зв. у зоні трикутника, відповідатимуть за обробку та доставку онлайн-замовлень клієнтам. Послуга називатиметься Bilka To Go Home Delivery.

"Після зростання під час пандемії, ринок доставки зазнав краху, і щоб доставляти по всій Данії, нам потрібно адаптувати модель, яку ми використовуємо. Водночас це відповідає очікуванням клієнтів у поточній ситуації", — говорить президент Salling Group Пер Банк.

Ініціатива покликана підвищити важливість мережі Bilka в умовах, коли дискаунтери набирають популярності, а супермаркети та гіпермаркети мають переглянути свою роль.

Загалом клієнти Bilka To Go Home Delivery цього року отримають доступ до 30 тис. продовольчих та непродовольчих товарів. Доставка буде здійснюватися власними авто та кур’єрськими компаніями.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або