All Retail
Опубліковано

Тарас Завацкий: «Ми зберегли свою частку у продажах — 20% ринку всіх імпортних ігристих напоїв»

Ігристе — неодмінний атрибут новорічного столу, символ свята та важливих дат. Цього року в українців змінились причини для святкування — звільнені міста, довгоочікувана зустріч з рідними та друзями, побачення з чоловіком-військовим і нові позитивні цифри у ранкових зведеннях Генштабу. Про ринок ігристих напоїв та про те, як змінились вподобання українців під час війни, ми поговорили з Тарасом Завацким, директором з продажів компанії Regno.

— Як змінився ринок ігристих напоїв за час війни?

—  Співвідношення продажів у категорії алкоголю дуже змінилося, ігристі вина показують найбільший відсоток падіння. З початку року він сягає близько 45-50% і це логічно, тому що основний споживач — це жінки, які у великій кількості виїхали з країни. До того ж ігристе завжди сприймається як «свято», а нам усім зараз не до святкувань. Набагато краще зараз почувається на ринку категорія міцних напоїв, особливо горілка, коньяк і віскі low-сегмента.

—  Чи змінились вподобання покупців за час війни?

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або