All Retail
Опубліковано

Символ відданості та ветеран ритейлу: світлій пам’яті Євгена Кулинича

“Загинув при виконанні бойового завдання”, — фраза, яка розриває наші серця від болю ледь не щодня, забираючи від нас найкращих. Першовідкривач, легенда, наставник, людина гострого розуму та стратег Євген Кулинич загинув 16 грудня 2022 року під час виконання бойового завдання на фронті.

Людина, яка створила український drogerie-ритейл у 2000-их, керувала персоналом, розвивала «DЦ», «КОСМО», «КОЛО», управляла мережами «Аптека Доброго Дня», «Файно Маркет», «Фуршет» та яка пішла на фронт: спогадами про Євгена Кулинича з All Retail поділилися близькі друзі, партнери, колеги — всі ті, хто пліч-о-пліч розвивав з ним та вів уперед український сучасний роздріб.

У далекому 1997 році Євген Васильович почав свій шлях в ритейлі з компанії «DЦ», яку ми зараз знаємо як Watsons. На межі нового тисячоліття у Києві на вул. Еспланадній з’явився перший магазин мережі, що і започаткував концепт drogerie в Україні. Першовідкривача сучасних форматів ритейлу України згадують як людину, яка мала неймовірну широту та глибину знань в різних напрямках: від логістики до вищої математики, від шахів до історії. «Женя був потужним інтелектуалом. Довгий час він брав участь у шахових турнірах, тому вмів прораховувати усе наперед, на кілька ходів. Бізнес-процеси в його голові складалися в шахову партію», — говорить Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR, який познайомився з Євгеном на своїй першій роботі в ритейлі у мережі магазинів «DЦ».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або