All Retail
Опубліковано

6 технологічних трендів ритейлу, які змінили галузь

Сектор роздрібної торгівлі перебуває в розпалі кардинальних змін, особливо коли мова йде про купівельну активність споживачів. Технології є не лише основним рушієм розвитку галузі, але часто також необхідним чинником, що дозволяє далі функціонувати на цьому конкурентному ринку. Компанія PwC розповіла, як за останні роки змінилися технології роздрібної торгівлі.

На думку експертів PwC, щоб не покинути ринок, ритейлери повинні здійснювати технологічну трансформацію на двох рівнях, які компанія описує як: «вище скла» і «нижче скла». Це забезпечить стабільне зростання, операційну ефективність та нові джерела доходу від цифрових каналів. Основним трендом у секторі роздрібної торгівлі вважається frictionless store, який розвивається у напрямку повністю цифрових покупок.

Які технологічні тенденції змінили галузь ритейлу за останні роки? PwC наводить шість із них.

Bricks and mortar shopping

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або