All Retail
Опубліковано

Rozetka пла­нує про­да­ва­ти вино та воду під вла­сною тор­го­вою мар­кою

Теги:
ROZETKA
алкоголь
Фото:
rau.ua

Провідний представник сектору українського e-commerce, компанія Rozetka, має намір запустити продаж вин під власною торговою маркою. Про це з посиланням на прес-службу ритейлера повідомляє LIGA.net.

«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka, а також воду», — повідомили у компанії.

У компанії додають, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг збільшився вдвічі порівняно з 2021 роком. При цьому найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній винний чек на Rozetka складає 150 грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або