Rozetka планує продавати вино та воду під власною торговою маркою
- Фото:
- rau.ua
Провідний представник сектору українського e-commerce, компанія Rozetka, має намір запустити продаж вин під власною торговою маркою. Про це з посиланням на прес-службу ритейлера повідомляє LIGA.net.
«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торгової марки Rozetka, а також воду», — повідомили у компанії.
У компанії додають, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг збільшився вдвічі порівняно з 2021 роком. При цьому найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина у нижніх та середніх цінових сегментах. Середній винний чек на Rozetka складає 150 грн.