Ринок власних торгових марок у Європі перетнув межу 300 мільярдів євро
За даними агенцій PLMA та NielsenIQ, обсяг ринку продуктів власних торгових марок у продовольчому секторі Європи минулого року досяг 302 мільярдів євро. При цьому частка вартості брендів магазинів зросла на 1,2%.
Загалом на території ЄС саме власні торгові марки забезпечують 37% роздрібних продажів у продовольчих магазинах. Дослідження проводили у 17 європейських країнах.
Виявилося, що тільки у Швейцарії питома вага власних торгових марок зменшилася минулого року на 0,4%. Утім, саме у Швейцарії частка власних торгових марок найвища — 51,6%. Власні торгові марки забезпечують понад 40% продажів у чотирьох країнах, а ще в 11 показник вище 30%.
Найбільше зростання частки власних торгових марок спостерігалося в Чехії (+3,5%), Португалії (+2,9%), Іспанії (+2,2%) та Угорщині (+2,2%). Найкраще серед товарів, що належать до приватних брендів, продаються заморожені товари та готова їжа й напівфабрикати. Ці категорії принесли загалом 212,8 мдрд євро виручки.
На думку експертів, споживачі дедалі більше звертатимуть увагу саме на власні торгові марки, оскільки тут можна знайти чудове поєднання невисокої ціни та доброї якості.