All Retail
Опубліковано

Potager City — Carrefour тестує нову концепцію магазинів proximity в Парижі

Теги:
Carrefour
e-commerce
Click & Collect
органічна продукція
Фото:
https://www.lsa-conso.fr/

Компанія Carrefour оголосила про відкриття в Парижі перших двох магазинів нового формату Potager City, апробованого у форматі "по сусідству". Магазини створені для задоволення основних потреб міських жителів, пропонуючи високоякісні, свіжі продукти місцевого виробництва за привабливими цінами.

Ідея нового формату магазинів Carrefour Potager City закладена в їх назві — «potager» з французької означає «овочевий сад».

Магазини Protager City пропонують широкий вибір свіжих продуктів, у тому числі ультрасвіжих, що доставляються за скороченим ланцюгом постачання від локальних виробників. Основу пропозиції складають овочі та фрукти — асортимент із понад 100 найменувань у тестованих точках займає більшу частину торгової площі. Значну його частину становлять сезонні продукти. Доповнення включає вина, сири, молочні та м’ясні продукти.

Нова концепція магазину пропонує, зокрема, харчові продукти (до 170 найменувань), що постачаються компанією Omie & Cie, яка сприяє генеративному сільському господарству, спрямованому на відновлення ґрунту, вино (приблизно 40 позицій), що постачається у співпраці з Le Petit Ballon, а також свіжі та ультрасвіжі продукти, такі як сири, молочні продукти чи нарізки (близько 230 товарів).

Магазини Potager City також нададуть послугу click&collect для клієнтів, які розмістили замовлення на сайті.

"Новий формат допоможе нам просувати пропозицію делікатесних продуктів від місцевих постачальників у багатьох регіонах. Щоб зробити це можливим, ми ретельно відбирали виробників, завдяки яким споживачі можуть відкрити для себе різноманітні місцеві та регіональні страви", — каже Бенуа Сорі, виконавчий директор з ринку харчових продуктів і органічної продукції Carrefour Group.

Крім магазинів на вулицях Tolbiac і Rue de Seine, наприкінці березня в Парижі відкриється третя торгова точка. Після цих перших відкриттів, здійснених у першому кварталі 2023 року, група прийме рішення про подальше розширення цього нового бренду в рамках напрямку Carrefour Proximité.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або