All Retail
Опубліковано

Eldorado.ua запровадив у магазинах електронні чеки на базі рішень SystemGroup

Омніканальний ритейлер техніки та електроніки Eldorado.ua запровадив у магазинах додаткові каси — програмні реєстратори розрахункових операцій (ПРРО) на базі рішення «Фіскальний сервер iNNOVATE!» від SystemGroup (м. Київ). Нині проєкт, реалізацію якого перервало повномасштабне вторгнення, масштабується на всю мережу Eldorado.ua.

Для Eldorado.ua впровадження ПРРО є одним із кроків у програмі трансформації компанії. З одного боку, це побудова омніканальної моделі взаємодії із клієнтом, яка має на меті створити новий досвід в усіх каналах взаємодії із компанією. З іншого — це рішення дає змогу Eldorado.ua реалізувати paperless філософію у бізнес-процесах, оптимізувати витрати на друк чеків та зменшити витрати на регламентне обслуговування фізичних РРО (перспектива 2-3 років), надалі — забезпечити динамічне масштабування роздрібної мережі.

Співпраця компанд Eldorado.ua та SystemGroup дала змогу досить швидко впровадити проєкт, враховуючи потреби компанії в оптимізації та адаптації процесів під нові виклики воєнного часу.

Завдяки автоматизації, можливості виконання масових операцій, а також інструментам попередження помилок тощо — всі процеси, пов’язані з використанням РРО / ПРРО, відбуваються набагато швидше та економніше.

Так, особливістю «Фіскального серверу iNNOVATE!» є те, що в нього входить не лише створення та фіскалізація чеків, а й власний електронний Cabi.Net, який автоматизує суміжні процеси, що виникають при роботі з РРО / ПРРО в масштабах мережі. Cabi.Net — більш зручний варіант е-сервісів Податкової служби: реєстрації та перереєстрації ПРРО та господарських одиниць, зберігання контрольної стрічки, логування всіх дій та консолідації документообігу з ДПС щодо програмних РРО.

«Сучасний роздрібний ринок змінюється, пришвидшений не тільки насиченням новими технологіями, але й сучасними викликами — воєнногого стану країни, хвиль Govid-19.

Омніканальність та швидкодія стають стандартами ритейлу. Eldorado.ua, відповідаючи на виклики сьогодення та фокусуючись на бездоганному клієнтському досвіді, реалізує програму комплексної цифрової трансформації. Електронний чек є важливою складовою ландшафту процесів та систем у контексті омніканального досвіду клієнта безпосередньо та цифрової трансформації компанії в цілому.

Відтепер клієнтам не потрібно зберігати паперові чеки, вони завжди є в месенджері або в чат-боті @EldoradoInfoBot, і вже скоро з’являться в особистому кабінеті на сайті Eldorado.ua. Особливо актуальним це питання є для покупців дорогої техніки зі значним терміном гарантії як, наприклад, холодильники чи пральні машини, — зазначає Андрій Романенко, директор департаменту трансформації бізнесу Eldorado.ua.

FS iNNOVATE! став вдалим вибором: він враховує важливі для нас нюанси фіскалізації та специфіку бізнес-процесів у великих роздрібних мережах, в тому числі щодо адміністрування і моніторингу великого парку ПРРО. А SystemGroup як партнер гнучко реагує на наші потреби, забезпечує високий рівень техідтримки».

«Для нас є особливою радістю бути частиною технологічної трансформації наших клієнтів, — говорить Андрій Дорохін, керівник напряму РРО / ПРРО SystemGroup. — Розробляючи FS iNNOVATE!, ми прагнули використати всі переваги технології програмних РРО і водночас максимально врахувати щодені реальні потреби роздрібних мереж та рутину взаємодії ритейлерів з ДПС.

Наше прагнення — надавати клієнтам технологічні рішення, що, з одного боку, допомагають ретельно дотримуватися вимог законодавства, а з іншого — уникнути непродуктивних витрат часу та ресурсів на забезпечення роботи РРО / ПРРО. Саме тому в FS iNNOVATE! особливої уваги приділено точним розрахункам, автоматизації рутинних процесів та централізованому управлінню великим парком ПРРО.

Ще одна важлива складова успіху подібних масштабних проєктів — рівень підтримки при запуску та експлуатації. Eldorado.ua — вимогливий клієнт, що з самого початку ставив високу планку щодо техпідтримки. І ми раді, що наша сервісна служба „ПУСК“ має можливість забезпечити високий рівень SLA, відповідний до нагальних потреб клієнта».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або