Інтелектуальна власність в ритейлі: для чого українські мережі реєструють і захищають торгові марки?
Український ринок роздрібної торгівлі зростає і разом з ним зростає і конкуренція між компаніями. Для забезпечення своєї успішності на ринку, провідні українські роздрібні компанії все частіше реєструють торгові марки. Ці марки можуть бути співзвучні з програмами лояльності, назвою компанії або презентувати нові проєкти. У цій статті ми розглянемо особливості українських торгових марок, причини, чому ритейлери реєструють свої ТМ та як реєстрація торгової марки допомагає захистити інтелектуальну власність і репутацію компанії від недобросовісної конкуренції.
Українські ритейлери активно реєструють та розвивають торгові марки: зокрема, деякі популярні вітчизняні торгові оператори («АТБ», PROSTOR, «Епіцентр») зареєстрували понад ТМ – причому, багато з них так і не вийшли на ринок. Чому ж тоді ритейлери реєструють ТМ, але не запускають їх?
Особливості українських торгових марок