All Retail
Опубліковано

Обережна експансія: хто був локомотивом у вітчизняному food-ритейлі в першому кварталі 2023 року?

Аналітики компанії GT Partners Ukraine проаналізували експансію продовольчих торгових мереж у першому кварталі 2023 р. і визначили основних лідерів та драйверів ринку.

Головний висновок початку 2023 р. — в результаті стабілізації фронту вітчизняні ритейлери стали втрачати значно менше магазинів внаслідок окупації чи обстрілів. Багато з них навіть перейшли до короткострокового планування свого подальшого розвитку.

Незмінний лідер ринку, компанія «АТБ-маркет», за три стартових місяці 2023 року відкрила 7 нових магазинів, розташованих передусім у Західній Україні.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або