All Retail
Опубліковано

Вже почалось, мабуть, майбутнє: як штучний інтелект підкорює ритейл-індустрію

Коли 2 місяці тому міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив, що чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT від компанії OpenAI став доступним для українців, всі заходилися його тестувати та оптимізувати свої бізнес-процеси з використанням програми.
За останні роки штучний інтелект (ШІ) став необхідним інструментом в ритейлі. За його допомогою компанії підвищують продажі, покращують логістичні сполучення та забезпечують безпеку в магазинах. У цій статті ми розглянемо як саме ритейлери використовують ШІ та наведемо приклади успішного впровадження цієї технології в Україні та світі.

Штучний інтелект в українському ритейлі

ШІ поступово знаходить своє застосування в українській роздрібній торгівлі, розширюючи можливості компаній та підвищуючи ефективність їхньої роботи через аналіз споживчих настроїв, зовнішніх даних ринку та оптимізуючи маркетингові процеси.

Інтелектуальний аналіз даних

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або