Вже почалось, мабуть, майбутнє: як штучний інтелект підкорює ритейл-індустрію
Коли 2 місяці тому міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив, що чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT від компанії OpenAI став доступним для українців, всі заходилися його тестувати та оптимізувати свої бізнес-процеси з використанням програми.
За останні роки штучний інтелект (ШІ) став необхідним інструментом в ритейлі. За його допомогою компанії підвищують продажі, покращують логістичні сполучення та забезпечують безпеку в магазинах. У цій статті ми розглянемо як саме ритейлери використовують ШІ та наведемо приклади успішного впровадження цієї технології в Україні та світі.
Штучний інтелект в українському ритейлі
ШІ поступово знаходить своє застосування в українській роздрібній торгівлі, розширюючи можливості компаній та підвищуючи ефективність їхньої роботи через аналіз споживчих настроїв, зовнішніх даних ринку та оптимізуючи маркетингові процеси.
Інтелектуальний аналіз даних