All Retail
Опубліковано

Основні покупці виїхали — в Україні майже на третину знизилося споживання молока

За останній рік споживання молока та молочної продукції в Україні знизилось в середньому на 28%.

Про це заявила керівниця проєкту Гуртовий збут молока Асоціації виробників молока Олена Жупінас. За її словами, причиною стала міграція основних споживачів продукту (жінок та дітей) та зниження купівельної спроможності населення на тлі війни.

"З 2019 року в Україні спостерігалась позитивна динаміка споживання молока та цільномолочної продукції. Однак в лютому 2022-го споживання по всіх категоріях продуктів, зокрема й твердих сирів, стрімко впало: від 18 до 20% — через міграцію населення та окупацію, ще 5−8% — через інфляцію і від 3 до 5% — внаслідок інших факторів, що негативно позначились на купівельній спроможності" — розповіла вона.

За її словами, через побоювання, що виробництво молока в Україні може знизитись, переробні компанії весь зимовий період і навіть у березні намагались утримати ціну на молоко-сировину в надії, що ситуація на ринку зміниться, що повертатимуться люди та споживання в Україні зростатиме. Проте переробники, затиснуті в лещата обставинами, у квітні почали знижувати ціни.

"На сьогодні на внутрішньому ринку складається ситуація, коли споживання падає, але імпорт продуктів зростає", — додала керівниця проєкту.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або