All Retail
Опубліковано

Modern Expo на Retail Trends 2023: ритейлери змушені скорочувати інвестиційні витрати

Теги:
Modern Expo
споживчі настрої
інфляція
Фото:
https://europejskafirma.pl/

Через макроекономічну ситуацію ритейлери змушені скорочувати інвестиційні витрати. Інфляція, зростання цін на енергоносії, тиск на заробітну плату, падіння вартості продуктового кошика – все це впливає на прибутковість торгових точок. Ще два-три роки тому ритейлери могли нормально функціонувати на окремих локаціях, а зараз навіть важко говорити про окупність цього типу інвестицій. По це говорив Богдан Лукашик, президент Modern Expo, під час дебатів «Управління інвестиціями під час кризи витрат» на форумі Retail Trends 2023.

Наразі ритейлери посилили цінові переговори з постачальниками обладнань для магазинів. Вони хочуть купити таке ж обладнання, але дешевше. «Є й інший шлях, який базується на операційній оптимізації процесів, що відбуваються всередині торгової точки», — зазначив Богдан Лукашик під час дискусійної панелі на Retail Trends 2023.

«Ми спостерігаємо нестабільну ситуацію ціново-акційного просування, яка загострюється через конкуренцію між окремими мережами. Це глухий кут. У такий спосіб мережа приваблива тільки для «мисливців за вигідними цінами», тобто тих людей, які приходять купити товар за найнижчою ціною поблизу", — пояснив президент Modern Expo. На його думку, краще зосередитись на формуванні бренду та лояльності споживачів, оскільки вони дозволяють досягти більш тривалого ефекту.

Богдан Лукашик наголосив, що мережі повинні зосередитися на формуванні лояльності клієнтів, змінюючи внутрішні процеси. Головне — позбутися тих елементів, які не будують лояльність споживачів. Персонал магазину повинен зосередитися на тому, щоб споживач захотів повернутися в цей магазин і купити більше товарів. Наприклад, через активні поради чи інші додаткові дії.

Він додає: «Наша компанія підходить до бізнесів з концепцією спокою. Ми пропонуємо зняти з їхніх плечей ті оперативні елементи, які не є їхньою основною діяльністю. Ми вміємо робити так, щоб персонал був орієнтований на споживача».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або