Carlsberg Group підписала угоду про продаж російського бізнесу, представленого пивоварною компанією «Балтика»
Carlsberg заявив про плани піти з російського ринку у березні минулого року. Крім того, він зупинив інвестиції та експорт до РФ, відмовився від реклами на російському ринку та припинив випускати пиво під своїм флагманським брендом Carlsberg.
Відокремлення російського бізнесу було дуже складним, воно включало близько 150 робочих потоків з бізнес-функцій та інвестиції в обладнання для пивоварень та ІТ-інфраструктуру на ринках за межами РФ у розмірі понад 150 млн данських крон, йдеться у повідомленні Carlsberg.
Угода підлягає схваленню регулювальними органами РФ. Строки остаточного завершення угоди залишаються невизначеними, покупець у повідомленні компанії не розкривається. До завершення угоди «Балтика» продовжує діяльність у поточному режимі, зберігаючи зобов’язання перед партнерами та соціальні гарантії для співробітників, зазначили у компанії.
Carlsberg заявив про плани піти з російського ринку у березні минулого року. Крім того, він зупинив інвестиції та експорт до РФ, відмовився від реклами на російському ринку та припинив випускати пиво під своїм флагманським брендом Carlsberg.
Концерн володів часткою у пивоварній компанії «Балтика» з 2000 року, 2008 року він став мажоритарним акціонером (а потім єдиним, викупивши акції з біржі та провівши делістинг). «Балтика» — друга за величиною пивоварна компанія на РФ, управляє вісьмома заводами в Росії.