All Retail
Опубліковано

Українці почали купувати більше побутової техніки

Через ймовірний дефіцит електроенергії в Україні влітку, прогнозується зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами.

Попри повномасштабну війну в країні споживачі почали частіше купувати побутову техніку та електроніку. Особливо активно продажі цієї категорії зростали у березні та квітні цього року, коли товарообіг центрів техніки «ЦеТе» в мережі торговельних центрів Епіцентр був на 80% і 85% вищим, ніж в аналогічний період минулого року. За аналітичними даними Епіцентру, у травні реалізація побутової техніки та електроніки в мережі була на 20% більшою, ніж торік.

Найкращу динаміку продажів у порівнянні з минулим травнем демонстрували планшетні ПК (зростання у 2,8 раза), вентилятори (у 2,3 раза), зарядні станції (у 2,2 раза) та портативна акустика (у 2 рази). Значне зростання товарообігу також спостерігалося в таких категоріях як: навушники та гарнітури (на 71%), пилосмоки (57,6%), пральні машини (53,3%), електричні печі (47,7%) та телевізори (38,4%).

«Готовність українців витрачати кошти на придбання побутової техніки та електроніки може свідчити про покращення споживчих настроїв, віру в збройні сили та майбутні перспективи країни, навіть попри бойові дії. Водночас збереження попиту на зарядні станції типу EcoFlow говорить про бажання українців убезпечити себе від можливих перебоїв зі світлом в умовах наявного дефіциту електроенергії в країні», — зазначає директор центрів техніки «ЦеТе» Олександр Величко.

За його словами, з початком літнього періоду також очікується сезонне зростання попиту на кондиціонери та кліматичні системи. А з урахуванням можливих перебоїв з електропостачанням у години пікових навантажень на енергомережу, можна прогнозувати підвищений інтерес до нових систем охолодження та кондиціонування з власними акумуляторами. Наприклад, холодильників Ecoflow Glacier та кондиціонерів EcoFlow Wave, які вже почали постачатися на український ринок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або