All Retail
Опубліковано

Великі мережі потихеньку звикають до магазинів без кас — проблеми з працівниками зникають

Відповідно до звіту Mobile Self-Scanning and Checkout-Free 2023, більшість магазинів без кас відкрито в Китаї (всього 335 торгових точок) і США (187 торгових точок). Однак ця технологія також набуває популярності у Литві, Португалії та Південній Кореї.

«У районах з інтенсивним рухом людей, де клієнти цінують зручність, потенціал безготівкових магазинів є значним», — прокоментував Алекс Мейпл, керівник дослідження. «Оскільки вартість і впровадження стають більш керованими, все більше роздрібних торговців інвестуватимуть у цю технологію з метою надання клієнтам справді безпроблемних покупок».

Як правило, основним каналом впровадження безготівкової технології є магазини малого формату — найкращим прикладом є польська Żabka, яка обслуговує близько 60 безготівкових точок Nano.

Великі ритейлери, включаючи Aldi, Carrefour, REWE Group і Tesco, відкрили принаймні один безготівковий магазин, а в деяких випадках і кілька торгових точок, деякі з яких позиціонуються як «гібридні» магазини.

Відносно невеликий розмір таких магазинів дає їм можливість відкриватися як на традиційних ринках роздрібної торгівлі (Hudson і Paradies Lagardère відкрили магазини без кас в аеропортах), так і на каналах, які зазвичай досить складні, наприклад на спортивних стадіонах.

Магазини без кас — це магазини без проблем з працівниками

RBR прогнозує, що до кінця 2028 року кількість магазинів без кас у світі зросте до понад 5000. Великі мережі, які все частіше тестують цю технологію, ймовірно, відкриватимуть більше таких торгових точок, оскільки хочуть скоротити витрати на робочу силу та запропонувати клієнтам більшу зручність покупок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або