All Retail
Опубліковано

Без упаковки — споживачі у Німеччині відмовляються від зовнішнього пакування товарів

Результати одного з останніх опитувань, проведеного на території Німеччини на замовлення інтернет-платформи Amazon, засвідчили, що 57% онлайн-покупців у країні бажають отримувати товари без зовнішньої упаковки.

З’ясувалося, що додаткова транспортна упаковка не подобається більшості німців з двох причин. По-перше, в результаті у них накопичується вдома більше сміття, через що потрібно частіше виносити коробки пакувальний папір на утилізацію. По-друге, громадяни Німеччини здебільшого вважають, що і вони мають робити свій внесок у збереження довкілля.

Таке уподобання покупців виявилося дуже корисним і для продавців, оскільки воно допомагає скорочувати логістичні витрати та також говорити про внесок компанії у декарбонізацію економіки. Відсутність додаткового захисту дозволяє у середньому зменшувати загальну вагу упаковки на 38%. Для Amazon це означає економію 1,5 млн тонн пакувального матеріалу. Гроші економлять як на зменшенні ваги брутто під час перевезень, так і на самих матеріалах, які виявляються непотрібними.

За словами представників Amazon, корми для домашніх тварин, туалетний папір, садові інструменти та товари для дому останнім часом відправляють, як правило, зі звичайною наліпкою, на якій написана адреса отримувача. Утім, деякі категорії товарів таки й надалі вимагатимуть додаткової упаковки для захисту під час транспортування. Наприклад, це важливо для дорогої побутової техніки та електроніки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або