All Retail
Опубліковано

Бренд свіжих сирів Lel’ у колаборації з фондом «Повернись живим» запустили новий продукт

У червні на полиці ритейлерів вийшла новинка — копчена моцарела від українського бренду свіжих сирів Lel’. Кожні 3 гривні з пакування передаватимуть фонду «Повернись живим» на потреби армії — захисникам та захисницям, які мужньо боронять Україну на фронті.

Категорія копчених сирів продовжує стрімко зростати й захоплювати серця українських споживачів. У довоєнний період 2021 року копчені сири зросли на 23%. Вже у 2023 році категорія показує приріст у 55% на ринку ритейлу, в порівнянні з 2021 роком.

Компанія Ardis Group літній сезон розпочала з випуску на полиці національного ритейлу нового продукту — копченої моцарели, яку виготовляють на власних потужностях виробництва.

Головною особливістю продукту стала соціальна місія — у колаборації з фондом «Повернись живим» бренд Lel’ створив мілітарі пакування для моцарели мінікульки. Тепер, українці, купуючи продукт, мають змогу підтримати не тільки українського виробника, а й найбільший благодійний фонд в Україні, бо з кожної проданої одиниці 3 гривні бренд перераховуватиме на потреби української армії.

Новий для компанії метод виробництва — копчення відбувається при температурі 28-32 градуси на дровах вільхи, виключно натуральним процесом зі свіжого коров‘ячого молока від довірених українських молокозаводів з якими співпрацюють вже 10 років.

Коптять й насичують димом повністю натурально, що надає продукту корисності й унікального аромату. Додатковою перевагою є і те, що в процесі копчення дим виділяє антимікробні властивості, які допомагають знизити ризик розмноження бактерій й інших мікроорганізмів — це сприяє тривалому зберіганню продукту, який можна взяти з собою у форматі зручного й здорового перекусу.

«Наша компанія, як і кожен відповідальний громадянин України, підтримує українську армію та робить кожен день все для пришвидшення Перемоги. Минулого року ми розпочали роботу над проєктом випуску нового продукту на полиці ритейлу й розуміли, що радувати споживачів якістю й новим смаком вже замало. Від самого початку мали бажання працювати разом саме з фондом «Повернись живим». Команда фонду — справжні герої, які з перших днів вторгнення 2014 року всі сили віддають на підтримку ЗСУ й працюють без зайвої реклами чи політичних інтересів. Реалізувавши проєкт нам вдалося привернути увагу мілітарі пакуванням й залучити українців до важливої мети — донатити разом на потреби армії», — каже керівниця стратегічного маркетингу компанії Ardis Group Христина Максимець.

Доєднатись до благодійної ініціативи бренду Lel’ й «Повернись живим» можна купивши копчену моцарелу із мілітарі пакуванням на полицях національного ритейлу.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або