All Retail
Опубліковано

START SPAR пропонують підтримку та розвиток українським виробникам

Компанія SPAR пропонує малим і середнім українським виробникам стартувати у великому бізнесі. Протягом піврічного конкурсу для підприємців проведуть навчання, нададуть експертний супровід та допоможуть розвинути власний бренд, продаючи товари на полицях мережі супермаркетів.

У серпні стартує новий проєкт з розвитку та підтримки малих і середніх українських виробників START SPAR. Умови участі досить прості — необхідно бути зареєстрованим, як суб’єкти господарювання в Україні (наприклад ФОП чи господарське товариство різних організаційно-правових форм). Звісно ж, виробляють товари в Україні (до участі запрошують, як представників продуктової, так і не продуктової групи товарів). Мати всі відповідні документи для продажу товару (наприклад: сертифікати, ліцензії, дозволи та інше), а також упакування товару придатне для продажу у супермаркетах.

«Ми планували запустити цей проєкт у 2022 році, однак Росія завадила. Тож увесь рік ми працювали, аби зберегти робочі місця, забезпечити українців доступними товарами, допомагати ЗСУ. Зараз розуміємо, що маємо можливість реалізовувати заплановане, а також допомагати розвивати український бізнес», — розповідає генеральний директор SPAR Віктор Мольченко.

Опісля отримання заявок журі буде їх детально опрацьовувати, спілкуватися з підприємцями. Усім запропонують відвідати навчання від експертів у галузі продуктового ритейлу. До речі, для фіналістів воно обов’язкове. Саме їм надаватимуть й менторський супровід. Власне, для них підготували цілу програму з просування бренду.

«Для нас важливо не просто познайомити українців з новим якісним продуктом, поставивши його на полиці мережі SPAR. Ми хочемо розповісти історії підприємців, які попри все працюють та розвивають нашу економіку», — додає директорка департаменту маркетингу, керівниця нового проєкту Катерина Футрук.

Щоб взяти участь у конкурсі необхідно заповнити заявку на сайті.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або