Nestlé та Coca-Cola стали найдорожчими брендами їжі та напоїв
Бренд Nestlé знову визнаний найдорожчим серед продуктових брендів у світі, його вартість становить $22,4 млрд, йдеться у звіті провідної консалтингової компанії з оцінки брендів Brand Finance.
Успіх компанії Nestlé пояснюється здатністю задовольняти мінливі уподобання споживачів, випереджати тенденції та ефективно запускати нові продукти. У 2023 році компанія розширила портфель — представила альтернативу молоку, задовольняючи світовий попит, що постійно зростає, на продукти рослинного походження. Бренд також випустив свою першу каву Nescafé Ice Roast, у зв’язку зі зростанням попиту на створення кави з льодом у домашніх умовах. Китайський бренд молочних продуктів Yili зберігає за собою звання другого найдорожчого бренду у світі.
Вартість компанії оцінюється в $12,4 млрд. Аналітики стверджують, що досягти лояльності клієнтів компанії вдалося завдяки постачанню виключно корисної та якісної продукції. Це сприяло значному зростанню продажів на внутрішньому ринку, а глобальна присутність бренду також спричинила збільшення його доходів за кордоном. Продукція Yili доступна у більш ніж 60 країнах на п’яти континентах світу. П’ять найбільших брендів снеків (Lay’s, Doritos, Want Want, Cheetos та Tostitos) збільшили вартість у середньому на 40%. Лідирує Lay’s — вартість його активів зросла на 29% до $11,1 млрд. Високі показники Lay’s можна пояснити інноваціями та розробками продуктів, популярними та далекосяжними маркетинговими кампаніями, а також удосконаленими стратегіями електронної комерції після пандемії, зазначають фахівці.
Лідером серед дорогих брендів безалкогольних напоїв став бренд Coca-Cola (ціна бренду знизилася на 5% до $33,5 млрд). Висока вартість пояснюється його всесвітньою популярністю та репутацією, підкріпленими інноваційними розробками продуктів, великомасштабними маркетинговими кампаніями та цифровою взаємодією. Напередодні чемпіонату світу з футболу у 2022 році бренд запустив кампанію «Вірити у диво», за допомогою якої маркетологи хотіли підкреслити зв’язок між футбольними фанатами та зблизитися зі споживачем. Бренд також запустив свою цифрову платформу для взаємодії фанів Coca-Cola Fan Zone. Близько 5 млн шанувальників футболу підключилися до хабу, активованого в 41 країні, що ще більше підвищило міжнародну популярність і престиж бренду.
У десятці дорогих брендів напоїв також є енергетики. Red Bull (ціна зросла на 1% до $7 млрд), Monster (зростання склало 8% до $6,8 млрд доларів США) і Gatorade (ціна впала на 7% до $4,9 млрд). Red Bull посідає третє місце серед найдорожчих брендів безалкогольних напоїв. Він залишається одним з найвідоміших брендів напоїв у світі, з унікальним фірмовим стилем, яскравим слоганом і глобальною присутністю, що підживлюється різними спортивними підтримками та спонсорством.